Sweden 12/1-27/1

Har mailat lite fram och tillbaka med ma och pa om att aka hem i januari, men sen har jag sett hur priserna stigit och tantt strunta i det. Men igar hittade jag billiga biljetter sa jag mailade och tipsade mamma.
Efter min businessklass idag kollade jag telefonen och hade 8 nya mail.. Va fan, 8 mail under en lektion?? Kan ju inte bara va reklam! Nar jag sag rubrikerna fattade jag.
Bokningsbekraftelse.
Kvitto fran Expedia.
E-ticket to customer.
Birgitta Jonsson

Woho! Spikat! Sa 12-27 januari ar jag i Sverige pa en liten semester. Ska bli jattemysigt att traffa alla och sa ska jag passa pa att ta med en hel vaska med grejer tillbaka. Och sa ska jag ata panerad torskfile med potatis och remouladesas, och bakad potatis fran Grafitti, och mammas kycklinggryta, och ugnspannkaka, och tacos, och pappas lovbiff med kryddsmor....


Jonna, vi maste nog ga pa manga spinningpass pa Friskis om jag inte ska bli for fet!

Tog denna en blasig dag nere vid Ocean Ave :)

Kommentarer
Postat av: catharina

yey! :D

Postat av: Åsa

Aaah, vad kul att du kommer hem :) Vi ses. Puss!

2008-10-17 @ 11:37:45
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: bina

skulle precis svara på din kommentar här när jag såg att det är spikat att du kommer hem, yay!! ska bli skit kul att träffa dig ganska(...) snart! :D puss

2008-10-17 @ 12:05:55
Postat av: sara moune

hahaha du e precis som mig, allt man saknar är att ÄTA!!! LOL

2008-10-17 @ 22:33:25
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo, den Kiwi vi handlade på kostade godiset 4,90:- hektot :) Så det tyckte jag var billigt. Förresten, vad söt tjejen är som du passar! Tur att hon är hyfsat skötsam också, så hon inte är sån jobbig :P Ha de bra, puss!

2008-10-18 @ 13:24:23
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: VI DÅ?

Öhh? Du skriver om allt du ska äta och att du ska träna med Jonna? FNYS! /Vi som hon glömde nämna som saknar vår lillasyster så vi dör!

2008-10-18 @ 14:11:04
Postat av: Jonna

Fan vad kul att du kommer hem.. Jag vet, har varit lite dålig på att läsa din blogg, men nu är jag fullt uppdaterad!!! ;) Spinning, hmm, okej, spinning är aldrig kul, HATAR det, men det är lite roligare med dig iaf!! Saknar dig sanna panna...! Puss puss

2008-10-21 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback