The Notebook

Sag filmen The Notebook haromdagen...Den ar ju sa bra! Sen alskar jag nar Rachel McAdams och Ryan Gosling vinner
priset for Best kiss pa MTV-galan...

"Allie: Why didn't you write me? Why? It wasn't over for me, I waited for you for seven years! But now it's too late. 
Noah:  I wrote you 365 letters. I wrote you everyday for a year.
Allie: You wrote me? 
Noah:  Yes...It wasn't over, it still isn't over! "

 


Kanner mig lite krasslig, ont i halsen och seg.. Ville darfor inte va med pa min spinning idag sa jag gick till Health Office pa skolan och kollade mig. Hade ingen feber men hon sag att jag va svullen i halsen. Sa fragade jag om jag kunde fa nan lapp som jag sen kunde ge till min instructor (sa han fattade varfor jag inte va dar) men naa??
Far forklara pa onsdag, hoppas jag kanner mig battre da sa jag kan va med. Gick iallafall pa de andra lektionerna, ar ju inte sa sjuk, men jag vet att traningen inte gor mig friskare.
Idag blir de plugg sen ikvall ska vi ata pannkakor till Gossip Girl och One Tree Hill...Mandagar ar tv-kvall :)

Kommentarer
Postat av: anna

Haha..ja du far kopa med dig till oss nar du e hemma i sverige da! :)



Usch har du oxa blivit sjuk, jag var jattesjuk hela forra veckan, bla....det e nagot som gar!

Postat av: Ma&Pa

Hej hjärtat

Ja vi har alldeles glömt bort att skriva kommentarer! Vet inte varför. Hoppas du mår bättre idag inte kul att inte kunna vara med på spinning hehe. Glöm inte att skriva i vovvarnas gästbok.

Kramizar

Ma&Pa

2008-10-21 @ 19:55:25
URL: http://gittelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback