Aterbesok pa Ikea

IKEA i Carson oppnade kl 10 idag. En kvart innan satt jag och Sara och vantade pa att bli inslappta.
Ganska hurtigt for att va en sondag! Jag tankte mest kopa smasaker som man glomde sist medans Sara hade storre planer. Bada tva blev foralskade i en New York-tavla som bada tankte kopa men kom pa ganska fort att den antagligen var for stor for bilen.. Jag bestamde mig for att vanta med min och nar vi skulle fa in saras i bilen sa var sa vi NASTAN fick in den...De lutade mot att fa den hemkord av IKEA men slutade med att den fick aka pa taket :) En snall man hjalpte oss att knyta fast den.

Val hos Sara borjade meckandet...guuud va komplicerat de kan va! Haha flera ganger som de blev helt fel, lost, upp och ner och snett. Men de fardiga resultatet blev skitsnyggt!
Hos mig var de bara en gardinstang som skulle upp tack o lov. De gor ganska mkt skillnad bara gardiner kommer upp :)
Lagger kanske upp bild pa de imrg. Har kopt ramar pa Target ocksa, vantar talmodigt pa att ma och pa ska skicka ett litet paket fran Sverige med bland annat foton som jag framkallat som inte hann bli klara innan jag akte.
Hur lang tid tar de egentligen?! :)

Kommentarer
Postat av: sara moune

awww ja ville nästan gråta. va fiiint!

Postat av: Anna

Aaa shit vad mycket de gor med gardiner, har inte kopt nagra an :)

2008-09-22 @ 18:08:01
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: bina

haha, "hur lång tid tar det egentligen?!".. kan nästan höra dig och tycker det är skit kul, inte ens sett filmen än! haha :P

2008-09-22 @ 21:13:47
Postat av: Andrea

They're in Spain, så lär ju dröja ett bra tag. Saknar dig så in i... Det här är inte kul.

2008-09-22 @ 21:50:17
Postat av: Saknande bror

Du e snart Ikeaveteran :)

2008-09-22 @ 21:57:12
Postat av: Anna

Ok, ja vi far se, vi ska handla en massa till var firma, sa det blir nog ratt dyrt..vi far se :)



Vi bor i Beverly Hills Adjacent, pa Wilshire blvd, ganska nara till The Grove.

Kollade i Santa Monica (love it) men sen blev det har i alla fall, vi har bott hos Avalon forut sa..





2008-09-23 @ 05:46:16
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback