Efter stormen kommer lugnet

Ja, lite tvartom. Forra helgen var ju galen sa denna helgen blir lugn ;)
Lina och jag ville lyxa till de lite sa vi gick pa Main st och forsokte valja en salong, finns ratt manga. Jag fick manikyr och pedikyr ($20, ganska lagom) medans Lina fick nack/rygg/fot-massage. Sa harligt! Hittade ocksa ett stalle dar man kan fa en timmes helkroppsmassage for 30 dollar sa de ska jag absolut gora nan dag..
Nar vi blev hungriga gick vi till Urth Cafe igen och at grekisk sallad. Alskar de stallet! Supergott och nyttigt.


 
Bilderna ar tagna ungefar samtidigt men med olika installningar. Javla skitkamera, i verkligheten var ljuset typ en blandning mellan de tva bilderna!



Idag har jag traffat en mamma som jag troligen ska hjalpa med barnpassning. Hon var jattetrevlig och hennes dotter var bland de sotaste jag sett! Chloe heter hon, ett av mina favoritnamn. Verkade vara en snall flicka :)

Alltsa nu gar det inte att vansterjustera texten. Jag onskar jag var mer teknisk.

Kommentarer
Postat av: Anna

Later underbart, e lite avis, vill ocksa plugga pa college hehe...men den tiden ar nog forbi. :)

du ar ju absolut inne pa ratt spar om du vill kunna stanna har, buisness ar ju ett bra amne och sen far du val jobba ett ar efter skolan och fa mojlighet att knyta kontakter?



Forresten, du skrev om barnpassning, om du vill tjana lite extra kanske du vill passa var son nagon gang? Jordan heter han och ar 2 1/2 varldens sotaste :)

Postat av: Anna

Vi kan behova barnvakt da och da...du vet nar man vill fa en kvall for sig sjalva ibland. Jag hor av mig! Har ar mitt nummer ocksa: 323 272 3925



Ha det bast!!

2008-09-20 @ 17:04:59
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback