Ghost Town

Jag och Lina sag "Ghost Town" igar pa bio. Vi akte ett gang till Westfield mall i Century City, kollade i lite affarer (kopte foundation pa Sephora och jeansshort pa Elli) tills de stangde 9. At lite mat (clam chowder + side ceasar salad) sen borjade filmen 1020. Den va jattebra! Latt en av mina favoritfilmer. Mycket skratt och lite tarar ocksa.



Tidigare pa dagen akte jag och Caroline och kollade pa en lagenhet at henne. Hon har hittat en i Hollywood som hon vill ha, men har blivit kluven pa sista tiden och vill kanske hellre pa har i Santa Monica. I Hollywood har hon hillsen, men i Santa Monica stranden...Eftersom hon har bil sa spelar de ingen storre roll, men de finns ju bade for och nackdelar med att bo i bade Santa Monica/Hollywood. Iallafall, lagenheten var en liten etta, och igar var det oppet hus. Nar vi kommer dit sa star Amadeus dar, haha! Det e han som e manager for min lagenhet. Hon gillade den lagenheten sa har paxat den och ska bestamma sig pa mandag.
Nar vi skulle till kontoret och skriva pa papper sa korde vi lite fel och hamnade har:



Passande nar min rubrik ar "Ghost Town" ;)
Nu ska jag snart till kusin Jenny och saga hej, hon ar bara i LA over helgen. Tar sen bussen darifran till Pacific Palisides dar jag ska va barnvakt 7-10.

Imorgon blir de nog poolparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback