Godmorgon

Vaknade nyss och kande mig hyffsat pigg och tankte, "va ljust det ar ute".
Kollar pa klockan och klockan hade inte ringt. Fast de va bara 15 min efter jag egentligen skulle gatt upp..
Flog upp ur sangen och nu kanner jag mig inte stressad trots allt :P Brukar va pa skolan en halvtimme innan lektionen borjar o de maste jag faktiskt inte.. Har advertising nu 8 sen spinning.
Efter de har jag langllunch innan engelskan sa da maste jag skriva ut min essay som ska in idag.
Sahar ser skolan ut halv atta pa morgonen by the way:


Kommentarer
Postat av: sara moune

fyfaennn va gött de va o träna ;)

fina bilder på skolan, ja måste ner o kolla in de nybyggda snart

Postat av: bina

haaa, landshark!! :D men swiffern då, fan va kass! hahaha! :P

2008-09-18 @ 11:41:22
Postat av: Anna

Hej! Vad kul att du ocksa bor har :) Vart ar du nagonstans da? Pluggar var?



Jag kom hit som skadis men fick svart med arbetstillstandet, sa jag och min man ska starta en sminkskola och sen kan jag jobba som skadis ocksa. :)

2008-09-19 @ 08:28:35
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback