Mexico

Mexico ska jag till i helgen! Om jag inte sagt det.
Eller ja, rattare sagt sa ska jag pa en kryssing (KandyKruise) med destination Ensenada, Mexico. Kommer troligen inte ens ga av dar, det ar kryssningen i sig som ar hela poangen ;) Sara fraga om jag ville med och jag tveka inte en sekund.






www.kandykruise.com

Aker fredag fran Long Beach och ar tillbaka i hamn 7 am mandagmorgon.
Tror ni jag orkar jag ga pa min spinning 930?! Vi far se..
Non-stop party...Detta behover jag efter all stress med skolan och flytt!

Kommentarer
Postat av: bina

så mysigt du bor! och vilken kryssning, låter sjukt kul! :D skoj att du reder dig och har det bra där borta! men saknar dig! puss

2008-09-11 @ 22:12:45
Postat av: sara moune

du får skicka bilderna till mig på msn eller nåt så gör ja dessamma ;))) fan va kul de va, roligt att du följde me gomman. puss

(
[email protected]) e min msn adda mig!

2008-09-16 @ 20:44:28
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback