Open Season

Efter lite efterforskningar hittade jag att de visar "Drive-in" Film pa piren nu pa sommaren. Fast inte att man har bilar men att man kan komma och titta pa film pa en big screen ute pa piren. Sa det gjorde vi igar! Filmen var Open Season, tror den heter Boog och Elliot pa svenska. Sa javla rolig! Haha kommer ihag att Anna snackade om den i Oslo och beskrev vissa scener sa jag har velat se den ett tag. Tyvarr tankte vi inte pa att det blir kallt nar de blir morkt, skulle haft med filtar och sant. Vet inte om detta var sista filmen for sommaren men annars var det en mysig grej :)


Kommer hem vid 1030 och pa var gardsplan spelar grabbarna som bor i huset beer-pong. Vi bor ratt manga i huset  (10-15 lagenheter) och det ar pa garden utanfor vart vardagsrum som manga samlas. Jag har inte umgatts sa mkt med dom innan eftersom de varit mkt med skolan och annat nu i borjan. Iallafall sa bor tva svenska killar har som ocksa gar pa SMC, tva asiatiska tjejer, en amerikansk man och hans brittiska fru, sen mest amerikanska killar. Jag var inte med pa beerpong men jag satt med och snacka. Helt plotsligt far Dan for sig att han ska ha en mohawk! Haha!
Sa Mark hamtade rakapparaten och satte igang.


Kommentarer
Postat av: sara moune

haahaha nä men lillen då, han blev ju ganska söt iof.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback