Pluggpluggpluggplugg

Ahhh jag vill inte plugga, sitter med min javla essay. Har inte skrivit en enda mening, bara foruppgifterna har jag gjort..
Sjalvklart ar vadret helt perfekt, vill bara ga ner till stranden.. Malins bror ar och halsar pa nu, han stack precis ut pa in-lines, ska val ner till Venice eller natt. Men jag har tusen grejer i skolan som hander samtidigt. Har forsokt komma igang i 2 timmar nu men jag bara skjuter pa de, san procrastinator jag ar! Har stadat lite...Hade jag haft fotoalbum sa hade jag val borjat sortera de, gor allt annat hellre an pluggar...haha... Fick en brodrost av Caroline idag! Som tack for att hon far bo har medans hon fixar sin lagenhet.  Sa gulligt :) De e gjord sa man kan rosta bagels, ska borja gora de pa helgerna :)
Foressten de regna haromdagen, fast bara lite,.och solen sken samtidigt...Men anda.


Regn!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja helt sjukt ju..det ar den har sasongen.

Men jag fattar verkligen inte varfor de bad mig komma dit, jag ar ju for kort...vagar nog inte bli dissad i TV! Haha..



Jag vill garna fika, nar har ni lust och var? :)



KRAMIS

Postat av: Anna

Jag menade kommande sasong...:P

2008-10-02 @ 07:08:33
Postat av: Anna

Har ni lust att ses i Beverly Hills nan stans?

Hann inte kora upp i Sverige sa jag ar bil-los tills i nagra veckor till ...:) Sara har val bil eller? Kramis

2008-10-02 @ 18:06:23
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback