Poolparty 90210

Efter en lugn lordag som barnvakt kandes de riktigt skont att aka till en fest i Beverly Hills pa sondagen.
De va hos han som skapat energydrycken Rockstar (Russ) och jag trodde jag hamnat i himmelriket nar jag kom dit, haha! Huset platsade typ i MTV-serien Cribs, hur stort och fint som helst... Tankte sen pa att jag aldrig varit i natt liknande hus. Kom pa att det ar for att det inte finns hus i den stilen i Sverige!
Lag och glassade vid poolen, betjanter kom fram var tionde minut och fragade om det var nagot vi ville ha. Kan de bli battre?! Fick paminna Sara efter var andra Jagerbomb att hon faktiskt sagt att hon inte tal for manga, hehe.
Vi tog taxi upp men sen kom Caroline och hamtade oss. Nar vi kom dit vid 2 sa vi att vi skulle hem vid 6, men nar Caroline kom vid 8 ville vi egentligen inte hem, da va de ju party! Haha men samtidigt e de ratt smart att aka nar de fortfarande ar pa topp, och jag hade ju skola idag 0800..




Nar jag kom hem sa hade jag pa nagon vanster raderat alla mina bilder. Javla kamera. Hade fotat mer av huset och aven valparna som sprang runt och lekte. Det va en riktigt nice sondag...Nu ar det en ny vecka och jag har en miljon grejer att gora i skolan...Hoppas pa utgang pa torsdag, de skulle inte va fel alls ;) Ska kanske upp till Palm Springs pa lordag och va barnvakt, men de e inte spikat an.

 Jag alskar dig = I drive an Escalade?

Kommentarer
Postat av: sara moune

hahahahahahaha som ja skrattade högt när ja läste de sista, tinosh for fan i taket! men de va ju så sjukt kul, speciellt idag när ja fick ett sms Im still driving an range rover?? haha heeeelt efter!!

försöker luska ut va som e bra ang torsdag ;) puss

Postat av: Anna

Vilken lyx hehe....:)

2008-10-02 @ 07:07:11
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback