Tack Catharina!

Fick ett brev av Catharina, du ar sa sot!
Nar jag kommer hem om dagarna och kollar brevladan sa ar den oftast tom, kanske ligger dar en rakning eller nagot till hon som bodde har innan. Men idag kollade jag inte brevladan eftersom jag kom fran garage-ingangen.
"Sag du att du fatt paket?" fragade Malin. Hon hade lamnat de dar eftersom hon ville jag skulle hitta de sjalv :)
Fick lite lakrisgodis, som amerikanare inte forstar sig pa och darfor inte saljer. Ett lappglans som hon tyckte var valdigt "Sanna" och en cd-skiva med Sanna-mix eftersom jag rakade radera hela min Ipod for ett tag sen. TACK!!



Igar fick jag ett sms fran min kompis Caroline som ocksa gar pa SMC, hon har gatt pa Glendale forra aret men gjorde nu en transfer till SMC och har haft lite krangel med boende. Iallafall sa behovde hon nanstans att bo ett par natter och de e klart man staller upp :)  Sa hon sov har inatt och stannar nan dag till. Hon hade kunnat stanna nan vecka men nu vet jag inte om de gar eftersom Malins bror kommer imrg och ska va har nastan 3 veckor. Men vi loser de!



Jag, Lina och Caroline akte till pinkberry efter skolan. Deras frozen youghurt ar helt otroligt god...

Kommentarer
Postat av: sara moune

hihi så du fick testat på pinkberry nu då =) så ju de, underbart! nu måste du bara testa Krispy kreme och sprinkles cupcakes mmm

Postat av: catharina

så lite så;) undrat lite nr det skulle komma fram, men inte velat fråga. då blir det ju ingen överraskning:P



fick öppna det en massa gånger med, för glömde hela tiden saker som skulle läggas i.



det kommer fler brev i framtiden. när jag hittat fler saker som du "behöver":P



nu ska jag iväg på min första tenta! hjälp... håll tummarna för mig nu:)



Kram

2008-09-25 @ 07:17:03
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Åsa

Va kul med paket! Kommer ihåg när jag skickade massa OTH till dig när du var på GC. men nu behöver jag ju inte för du ser det ju till och med före mig :)



Ja, det är ganska jobbigt det som har hänt med Nicke. Den värsta chocken har lagt sig men jag känner mig helt tom inombords fortfarande och ibland blir man jätteledsen..



Skulle du vilja skicka ett sms till mig så att jag får ditt nummer på det sättet, för jag tror jag har fel nummer.. För du har väl inte fått nåt sms av mig sen du kom fram? Har försökt skicka två eller tre stycken men jag tror som sagt inte jag har rätt nr. Hoppas du har det bra men det verkar ju så :) PussoKram!

2008-09-25 @ 17:23:33
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Förresten, hade du inte bytt design på bloggen ett tag för nån dag sen? Tyckte det var jättefint :) Varför bytte du tillbaka? Kram!

2008-09-25 @ 17:27:11
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Okej, vad bra om du kan tjäna lite extra pengar! Hur många dagar i veckan går du i skolan? Jag kunde hjälpa dig lite att byta om du vill. Det är inte så himla svårt. Eller gå in på www.designadinblogg.se som är en blogg där du kan få massor av hjälp :) Det bästa är att testa sig fram om du har några timamr över typ - det gjorde jag! Pusskram

2008-09-26 @ 08:34:07
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: bina

hihi, visst e de?! såna små gullungar! :D kul att du skriver så mkt förresten i bloggen, kul att läsa vad du hittar på! den bilden i inlägget nedanför där ni var på drive-in (tror jag) ser ut att va tagen från någon sån amerikansk serie! ;) puss sanniz!

2008-09-26 @ 11:11:03
Postat av: catharina

Jo förresten.. skivan är den du bad mig bränna för etttag sen. till gran canaria var det väl? eller innan dess.. minns inte. märkligt nog har du lämnat tillbaka den hela tiden. antar så du kan få den på nytt. som ett backup-system :P



nu gör jag pajer till mig, christian och saras föräldrar. det är så kul att överraska folk!



Kram på dig min vän

2008-09-26 @ 16:42:39
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha har blivit helt beroende av frozen yogurth!! Har en "mango" yogurth bar i huset och en "juice it up" med yogurthsmoothies, sa vi flexar mellan de tva hehe...hur kan det vara sa gott????

2008-09-27 @ 09:24:57
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: Anna



Hehe, I know! Litar oftast inte pa sana dar smoothies...:)



Kul att du gillade den! :) VI oppnar om ca en manad ar det tankt. Kommer lagga upp bilder pa lokalen och lararna sa sa fort vi har fatt i ordning allt.

Kramis

2008-09-27 @ 19:25:11
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hett tips är European Deli på Main Street, mittemot Eart Café, dom har en massa, massa lakrits. Jag vet för jag fyllde på lagret för ett år frammåt igår :)

2008-10-02 @ 02:23:15
URL: http://www.malinfh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback