Andrea 30

Idag fyller Andrea 30, hipp hipp hurra!! Onskar jag kunde vara dar hos dig och storebror!

Ska snart till Griffith Observatory med Sara och hennes mamma Lena, vi skulle dit i mandags men da var de stangt.
Min rumskompis Malin flyttar tillbaka till Sverige pa sondag sa jag behover en ny rumskompis innan nasta fredag (1 Maj). Stressigt?!?! De kommer en tjej och kollar lagenheten imorgon som jag hoppas pa, hon verkar bra iallafall. Har mailat med konstiga manniskor som jag inte ens vill slappa in i min lagenhet!

Bilder fran forra veckan nar Lina och Caroline var pa besok:
  Frukost
 3rd St Promenade
  Bio

Kommentarer
Postat av: Erik

Du har lite snällare reklam du minsann. "Barn Wood" liksom. Man kanske skulle ta sig och bygga en lada. Höhö.



När vi sökte en ny roomie i vintras så fick vi en massa weirdos som kom hit och kollade. Man får vara lite försiktig.

Hoppas det går bra med sökandet i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback