Antligen Springbreak!

Internet funkar!
Nu har jag antligen lov....Eller ja, jag har min online class for denna veckan kvar att gora men sen ar jag ledig en vecka, skooont! Kanns som det behovs, eller sa ar det bara for att man ar sa installd pa de?
Igar pa min lediga dag passade jag pa att folja med Sara till
ESM i downtown. Hon behover nagon att ova sminka pa ibland sa jag stallde upp, sen var det kul att se ESM pa riktigt ocksa. Har ju foljt Annas blogg sen starten!
Tycker inte om nar andra sminkar mig, hon gjorde ett bra jobb men sa fort jag fick sa tvattade jag bort det och sminkade mig sjalv ;)
Pa kvallen var det tankt att vi skulle satta i mina extensions igen. Jag hade ur det ett par dagar efter att jag klippt och fargat mitt eget, och denna gangen skulle vi testa andra beeds. Nar vi ar redo att satta igang sa passar inte beedsen!! VA FAAAN. Sa vi gar till en affar vid mig och ska kopa en annan sort; da ar mitt bank kort borta! SKIIIIIT. Gick hem och ringde och sparrade det, har ingen aning om vart kortet ar, jag har alltid stenkoll pa mina grejer.
Stackars lilla Sara som redan var jattetrott satte i alla extensions, och de va tankt vi skulle pa bio men vi var helt doda. Somnade vid 12!
Hamtade ett tillfalligt bankkort pa banken idag sen akte jag hem till min supergulliga kusin Jenny. Drack goda juicer och at melon och jordgubbar ute i solen och pratade om allt mojligt. Hon och Mark och deras vanner ska pa en bar runda ikvall med pask-tema. De fragade om jag ville med men tror inte jag hinner tyvarr, maste gora online klassen. Det ar en fodelsedagsfest i huset ocksa men far se om jag har energi till det sen, nara och bra iallafall; bara ut genom dorren!


Jenny&Mark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback