Everyone smiles in the same language




Har kommer lite bilder fran helgen, de har ovan ar innan vi skulle till World Cafe och de har under ar fran Felix fest :)
Tycker det ar sa mysigt att vi som bor i huset umgas som vi gor, kan springa mellan lagenheterna och alltid ha nan att prata med, samtidigt som man har sin egen space och kan va ifred om man vill.

Idag har jag haft matte, pilates och career planning. Matten gar sadar, hatar det men de funkar. Gjorde ett test idag for att se om jag hanger med, hade natt slarvfel och en fraga skippa jag (long division) men hon sa att jag "certainly passed" och denna klassen ar credit/no credit sa jag klarar mig pa C. Pa career planning gjorde vi var egna vision board, skitkul! Visar nar jag ar fardig. Nu ska jag plugga infor min Marketing exam.

28 Mars 2009
 BirthdayBoy!
 Su & Malin
 dansa dansa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj du passar mkt bättre i brunt hår tycker jag=) Skitsnyggt!!

2009-04-01 @ 10:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback