Lagenheten

 
Jag la upp bilder pa lagenheten nar vi precis flyttat in men vi hade inte sa mycket mobler da. Malin tog bilder for nan vecka sen, sa sahar ser det ut nu.

Mitt rum.



Vardagsrummet

 

Badrummet.
 

Eftersom jag ska till Sverige over sommaren (Juuuuni, Juli, Augustiiii) sa maste jag hyra ut mitt rum, och jag har haft turen att min kompis Caroline ska bo har. Min ekonomi har varit lite katastrof, sa nu gor vi sa att Caroline flyttar in i mitt rum redan nu i helgen, sa flyttar jag ut i vardagsrummet = mindre hyra!
Min rumskompis Malin flyttar tillbaka till Sverige i slutet pa april sa jag behover en ny rumskompis 1 maj, och jag har inte hittat nan an...Hoppas jag hittar nan vettig manniska, det ska ju va nan som Caroline trivs med over sommaren och som jag vill bo med efter sommaren nar jag kommer tillbaka.
Har en manad pa mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sanna!



Hoppas verkligen att du hittar någon att bo med, iaf över sommaren. Mitt erbjudande står kvar, om du hittar någon som kan bo i lägenheten maj, juni, juli så flyttar jag mer än gärna in hos dig i augusti. Ser ut att vara en fin lägenhet och perfekt med promenadavstånd till skolan :-) Nu pluggar jag på distans över internet och skulle ifs kunna läsa ifrån LA, men jag har en hel del praktiska saker jag vill hinna göra innan jag flyttar. Därför känns maj lite väl tidigt för mig. Ha d bra. Kram

2009-04-03 @ 21:16:22
Postat av: bina

åh, lycka till med letandet, hoppas verkligen det ordnar sig! :) jag ser fram emot att snaaart få träffa dig igen och mio längtar massor också! ;D puss

2009-04-03 @ 21:53:13
Postat av: Andrea

Så fint! Ditt rum i Påarp är ju ett gym nu, men det visste du redan va? Usch, ska jag uppdatera mina skämt snart? Jag lovar att jag ska ha bytt ut de fem år gamla när du kommer hem över sommaren!

2009-04-03 @ 23:40:00
Postat av: sara moune

stackare! i feel your pain baby! men imorgon bedövar vi de med lite alkohol eller va sägs ;)

Postat av: Catharina

å va fint du bor! :D riktigt lyxigt... egen toalett? :O fint överkast^^ saknar dig så hitta nån snart så du kan åka hem i lugn å ro;)

2009-04-06 @ 13:06:34
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, så fint du har fått det.

Riktigt mysigt!

Sofforna hänger med, det är bra ;)



KRAM

Lena

2009-04-06 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback