My House






Igar blev de fest minsann, jag och Sara borjade har med att dela en subway och en flaska vin. Gjorde tjusiga videos dar vi rockar loss till Gyllene Tiders Leva Livet ;) men den ska jag nog inte ladda upp...
Philippa hamtade upp oss och sa akte vi till klubben My House dar vi motte upp med Traci. Var pa party-humor och det blev lite dans och mycke vodka/cranberry ;)
Vi akte alla hem till mig nar det stangde och jag kan ju erkanna att det ar lite suddigt! Crazy afterparty i mitt hus.  Denna laten passar in tycker jag, hehe.
Men vi hade riktigt skoj iallafall. Sara, Traci och Tinosh sov over har sen hade vi en seg morgon med bagels och Oboy.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul med fest!

Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

Fina ni är i håret! :-)

2009-04-09 @ 01:00:23
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback