Pluggeliplugg

(detta skrevs igar, sondag, men kom aldrig upp for blogg.se kranglade)

Jag och Caroline sitter och pluggar, jag pluggar infor min Marketing exam imrg och Caroline laser 19 units sa hon har alltid massor att plugga! HON FICK VETA IGAR ATT HON KOM IN PA UCLA!! Hon kom in pa Santa Barbara ocksa, och vantar besked fran Berkley och Texas, men UCLA ar inte daligt!
Andra goda nyheter: Jag har hittat en ny roommate! Vi hade en goodbye bbq for Malin igar, hon akte tillbaka till Sverige imorse. Under dagen hade jag fatt mail av en tjej som var intresserad sa hon kom och tittade pa lagenheten. 5 minuter senare kom hon tillbaka och sa att hon ville flytta in. Sa om inget gar snett signar vi kontrakt imorgon. Kelly heter hon, precis flyttat hit fran South Carolina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback