The Grove

Igar flyttade Lina och hennes kompis Caroline in har, de ar och halsar pa nu under springbreak. Lina gick pa SMC i hostas men blev antagen till lakarlinjen i Umea, sa efter vinterlovet kom hon inte tillbaka :( Nu ar hon och hennes kompis har for att hamta hem hennes grejer hon hade har, och for att njuta av Los Angeles :) sa de ska bo har tills pa fredag iaf.


Caroline och jag pa Urth Cafe.

Vi var nere pa promenaden lite sen at vi pa Urth Cafe, grekisk sallad och Cappuchino. Kan inte bli fel! Akte vidare till the Grove och skulle se pa bio, men de filmerna vi valde mellan borjade inte forran vid halv 11. Lampligt nog var det massa stahej utanfor, nan slags concert sa vi stallde oss dar och vips sa dyker Tom Bergeron och Lance Bass upp pa scenen. Bergeron ar ju host for Americas Funniest Home Videos och Dancing With the Stars och ikvall va de natt med DWTS.
Nagra killar borjar upptrada, Ballas Hough Band, de paminde om typ Jonas Brothers, kan tanka mig de satter manga flickhjartan i brand ;) Senare dyker Lil Kim upp pa scenen, marker sen att resten av ganget i DWTS ar lite runtomkring. Efter concerten satter vi oss pa uteservering och dricker Mojitos. Tittar pa kandisar och papparazzis som struttar forbi.



Blev faktiskt att jag sag "I Love you, Man" igen ;) ville att Lina skulle se den for de filmade pa gatan hon bodde innan och for att den ar bland de roligaste jag sett! kul att de filmar utanfor bion pa The Grove vi var ocksa.
Alskar den filmen, skulle vilja se den idag igen. Men de ska jag inte.


LINA!!! :)

Kommentarer
Postat av: Flickan

Sex, förhållandet, recensioner om sexleksaker och privata saker som man egentligen inte berättar skriver jag och min pojkvän om i våran blogg. Läs och följ den och du kommer inte ångra dig. JUST NU ÄR DET FRÅGESTUND OCKSÅ, fråga vaaad du vill! Kram :)







Penitreramera.blogg.se



Föressten, snygg blogg :) Stilren!

Postat av: estetmina.blogg.se

åh tänk att bo i LA :D coolt. hur hamnade du där?

2009-04-16 @ 14:50:27
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Sanna!

Så du har besök av en Umeå-tjej! Jag bor ju oxå där och pluggar på Umeå universitet, men känner inte igen henne :-) Hur går det med rumskompisletandet, har du hittat någon gullig tjej att bo med än? Kram

2009-04-16 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback