Vision Board

Innan springbreak hade jag en klass varje tisdag; Career Planning. Vi fick gora tester och sant for att lara oss mer om  values, skills vi har osv. Nar vi gjorde personlighetstyp-testet sa blev jag ESTJ som beskrivs sahar:

Practical, realistic, matter-of-fact, decisive, quickly move to implement decisions. Organize projects and people to get things done, focus on getting results in the most efficient way possible. Take care of routine details. Have a clear set of logical standards, systematically follow them and want others to also. Forceful in implementing their plans.

Ja det later som mig!
Min major ar Business Marketing. Marketing & Advertising blev min nummer 1 pa ett test jag gjorde dar man skulle fa reda pa teman som passade/intresserade en. Sa jag fick validation att jag ar pa ratt spar iallafall ;) Mina 3 som var "least interest" var: Military, Science, Mathematics. Ingen overaskning dar.

En dag gjorde vi Vision boards for skojs skull. Inte riiktigt fardig, men kan fylla pa efterhand.

Kommentarer
Postat av: Bina

Gillar lilla inflikandet av "Sexy Man" nere i hörnet, haha! Och pussmunnarna! ;P Saknar dig Sanna, ska bli sååå kul när du är hemma igen! Puss

2009-04-30 @ 00:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback