Extensions

Saja, nu har jag har pa huvudet igen! Ok, mitt egna har ar ratt langt men den sista decimetern gor mycket, och jag saknar att ha pluppar i harbotten att pilla med :) Var dar kl 10 idag sen efterat tranade jag en liten stund. Hamtade upp Sabina och Mio sen motte vi Catha och fikade pa nya Waynes vid radhuset. Eller jag vet inte hur nytt det ar, men for mig ar det nytt.


En hemlos Sanna med nya extensions.

Letar boende i LA varje dag pa
craigslist, men det verkar i princip omojligt att hitta nagot i den stilen jag vill ha. Det ska va ratt hyra, location och overall situation (helst utan 1-ars lease, garna female roomies, furnished osv). Jag kommer troligtvis inte hitta nagot exakt som jag vill ha men vill komma sa nara som mojligt. Att vara utan bil i LA ar som att ha ett handikapp, sa himla begransad. Blir inget stort omrade jag kan soka i eftersom jag behover kunna ta mig till skolan och barnvaktsjobbet, alltsa vill jag bo i ungefar samma area som innan.
Jag mailar runt till folk, men la ocksa upp min egna annons sa att folk som har nagot liknande available kan kontakta mig. En 42-arig man erbjod mig gratis boende hos honom i hans hus i Encino. Lite langt bort men va sager ni, ska jag nappa?! Sa kan jag lagga hyr-pengar pa en bil istallet ;)

Kommentarer
Postat av: Bina

Hahaha, ja det erbjudandet lät ju säkert.. Eller inte! :P

Förresten, glömde fråga hur många slingor de satte i ditt hår idag? 100?

2009-08-12 @ 19:52:50
Postat av: sara moune

hahah ush!! nar kommer du baby? super snygg i ditt nya har!!!

Postat av: Åsa

Du är lika snygg både i kort och långt hår vännen! :)



Vi måste ses innan du åker tillbaka!! Jag jobbar som en dåre men en lite fika kan vi väl klämma in? Nästa vecka slutar jag 16 ett par dagar.. Kanske då? Ha det fint! Puss o kram.

2009-08-13 @ 19:50:42
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: Ma & Pa

Nähnä älsklingstösen, inga 42-åringar tack! Är säkert bara äckelgubbar!

lOVE YA

2009-08-13 @ 23:37:34
URL: http://gittelina.se
Postat av: sara moune

tack gomman. ja de blir batte, javla skiten kostar 450 dollar bara men sa lange ja kan hamta ut den o de gar bra e jag glad. du vet att du alltid kan bo hos mig aven om de e langt sa finns de ju buss o tag har. cant wait til your back!

2009-08-14 @ 16:47:39
URL: http://www.saramoune.com
Postat av: Åsa

Nja, måndag jobbar jag 8.30-19.30, haha. Tänkte mer onsdag eller fredag kanske? om du har tid :) puss!

2009-08-14 @ 23:35:55
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback