Friday night



Jag ar lite efterbliven med bloggningen, men i fredags var jag iaf ute i Angelholm med Jonna och nagra hon kanner. Skulle bara ta de lugnt eftersom alla jobbade dagen efter, men vi korde anda drick-spelet sa vi blev lite luriga. Ni vet de dar spelet man har en kortlek och alla har en betydelse typ; ge bort klunkar, regel, jag har aldrig, sjuans tabell, hej knackt, ett skepp kommer lastat osv. - Alltid skitkul!
Sjong singstar lite ocksa men det ar nagot jag inte tycker ar underhallande alls, forstar det inte? Sa himla osocialt och det ar inte som karaoke dar man visar skills liksom (i mitt fall inga skills). Fast jag hakade anda pa i en allsang och grannarna stod nedanfor balkongen och klaga. Drog ut i Angelholm sen, till Torsten's. Haha Torsten's! Sa festliga namn, de har ett stalle som heter Morris med. Pa fredag ar det kraftskiva hos en moster i Bastad, men vi tankte dra pa fest i Angelholm senare pa kvallen. Da kanske jag far se Morris ;)

Kommentarer
Postat av: sara moune

haha morris!

saknar dig gomman, vilken tid o sa kommer du sa ja kan se om ja kan hamta upp dig

puss

Postat av: Leonardo

Vattenfall heter spelet... gryyyyyyyymt

2009-08-18 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback