Ge blod, Ge liv


Titta va duktig jag var idag.

Kommentarer
Postat av: sara moune

AJ! gav du blod? fan ja rakade ju kommentera i min egen blogg lol men vad ja sa var.. ett chocklad med notter hade val inte varit helt fel ;p langtar (efter dig da, inte chokladen) haha

Postat av: Ea

OM man FÅR lämna blod. Själv har jag försökt i flera år. Jag har för dåligt blodvärde (sen jag lfyttade till Skåne, innan var det prima) och nu äntligen i år när det gått upp och då fick jag inte lämna för jag gjort den där gastroskopin i vintras. WTF? Men snart så, snart är jag CLEAN och får testa igen. Då har bergis mitt blodvärde gått ner igen. Andra sortering... :(

2009-08-26 @ 23:06:05
Postat av: Ea igen

Jag ser NALLEN där bakom, men var är GInger Bread Man? INte kvar i Staterna va?

2009-08-26 @ 23:07:12
Postat av: Sanna

Han sitter ju brevid nallen! :)

2009-08-27 @ 09:25:49
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Mokzan

Shit vad duktig du e, jag är en mes....

Have a nice trip =)

See you next time...

2009-08-27 @ 22:36:59
URL: http://mokzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback