Ikea & W

Eftersom jag skulle flytta in i mitt nya place pa sondagen sa ar det ganska bra att ha en sang, sa vi akte till IKEA i Burbank och kopte sang, madrass, byra och lite smasaker. Sen pa vag till Santa Monica stannade vi hos Sara och hamtade mina resvaskor plus andra vaskor och grejer Sara har forvarat at mig over sommaren (Tack!!). Vi hade planerat att aka till W hotel pa kvallen och se en film, sa val hos mig lamnade vi bara alla grejer, fixade till oss, sen hamtade Philipa upp oss och vidare till W. Jag menar vad ar roligast, mecka ihop en sang eller kolla pa film vid en pool med trevligt sallskap och en blackberry mojito? Filmen var okej, missade de forsta typ 10 min och vi var inte jattefokuserade, men det var supermysigt sen stannade vi kvar en stund efter filmen ocksa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback