Los Angeles

Jag missade inga plan och jag kom fram hel och mina vaskor kom ocksa med!
Blev lite missforstand med Jenny om vilken terminal, och min telefon funkade inte medans jag var nere vid immigration/bagage/customs, men det ordnade sig och vi hitta varandra nar jag val var klar med allt nere pa flygplatsen :) Vi korde forst till skolan sa jag kunde hamta ett brev jag behovde till mitt nya boende (som forklarar att jag ar har lagligt och har pengar osv) sen slappte vi av mina vaskor hos grannarna dar jag bodde innan.
Lyckades ju fixa boende fran Sverige men var anda orolig att nagot skulle ga snett. Jenny slappte av mig vid nya boendet och sa ringde jag Alex, ena tjejen jag ska dela boende med. Motte upp med henne och den andra tjejen, Anna och de va jattetrevliga :) Alex ar fran NYC och Anna korde hit med sin mamma fran Alabama.
Lagenheten ar inte sa stor men heeelt ny och det kanns skitbra, skriver mer om det en annan dag, flyttar in dar pa sondag. Nu sitter jag hos Sara (som jag saknat jattemycket!) i The Valley. Gud va det ar skont att va tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Lynda

Hej!



Jag hittade din blogg utav en slump och tycker att den är rätt bra.

Det är så att som det ser ut så kommer jag börja på SMC i Januari 2010 och är lite nervös eftersom jag inte känner folk där nere. Har "bara" kompisar nere i NYC.

Men hur somhelst så är jag lite nervös men det är något jag verkligen vill göra, så tänkte bara fråga hur det går för dig där nere. Och om du redan kände folk där nere.



Du kan svara på
[email protected]



//Lynda

2009-09-09 @ 19:49:56
URL: http://cocoboohbymoi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback