Rensning pa vinden

Rensade pa vinden idag, sa mycket skit man har sparat! Nar jag var liten hade jag separationsangest fran allt, medans jag idag ar tvartom och vill kasta allt som kanns lite onodigt.
Det var mest mina grejer vi passade pa att rensa nu innan jag aker. Jag sorterade ut en hel del grejer som jag korde bort och gav till Paarps forskola. 4 pasar med bocker, en stor pase pussel, och en sopsack med blandat, barbies, troll osv!
Men jag klarar inte av att ge bort min Teddy Ruxpin, nan mer som hade en san? San nalle som prata. Nar jag skulle fylla typ 4 fragade mamma vad jag onskade mig:
 - Nya ratterier till min Teddy Ruxpin!



Hittade en jordglob som jag direkt tankte att Catha ville ha, och det ville hon :)

Ikvall ska vi pa bio.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Jag hittade din blogg nu när jag sökte på just Teddy Ruxpin. Jag har en själv, och det är den enda ägodelen jag skulle ta med mig om min lägenhet började brinna så jag förstår att du inte kan slänga den. Fick den när jag var 5 år och den är flitigt men varsamt använd. Dock hade mitt ex sönder den när han använde den som kudde så jag försöker hitta någon som kan laga den så min systerson kan leka med den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback