traning-jobb-traning-jobb-traning-jobb

Blev lite konstigt i mitt jobb-schema sa jag blev schemalagd att jobba 9 dagar i rad. De undrade om jag ville andra men jag tankte skitsamma, battre att jobba sa mycket jag kan! Blir iaf en hel vecka ledigt innan jag aker tillbaka till L.A; jag aker om tre veckor! Sa javla skont, jag orkar inte mer nu. Visste egentligen innan men har fatt bekraftat att Sverige inte ar nagot for mig, 2 veckor da och da ar OK men inte mer.
Som sagt, jobbade 9 dagar i rad men jag har anda varit duktig och akt till Friskis varje dag innan jobbet. Har darfor inte blivit sa mycket bloggande for jag gor inget intressant!
Ar skittrott nu sa det blir en lugn kvall med 200 g Marabou, har sant chokladberoende nu.. Men idag ar det fredag och jag har ju faktiskt tranat ;) Borde sova ut imorgon men pallar jag blir det spinning 930 :)
Blir skarpning pa bloggandet snart! Promise!

Kommentarer
Postat av: sara moune

fan va duktig du e! go girl! ja ska ocksa komma tillbax till traningen nasta vecka, ska bli sa gott! langtar tills du kommer min lilla sanna banana ;)

Postat av: Carolin

Attans vad duktig du varit, du e verkligen värd ett 200g Marabou =)

Ses på jobb!

2009-08-11 @ 13:23:36
URL: http://mokzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback