10 December 2009



Igar pa Myhouse var det nagon slags event for Henieken/Complex magazine som Travis Barker var host for (va liten/smal han e!). Min kompis brukar va pa Myhouse onsdagar och det brukar va mer chill da, men eftersom det var en speciell grej sa var dar lika mycket folk som vanligt. Det kandes anda lite nytt for de va andra promoters vi hangde med, men i grund o botten ar Hollywood same old same old. Traffa pa en skum kille fran New Jersey som kunde 'sma grodorna', sa jag fick en liten dans show dar. En Cat kanner erbjod oss att flyga med till Vegas med privat jet samma natt och just da lat det skoj men kanns inte som ratt timing nar det ar sa mycket i skolan nu. Pratade med en skitgullig kille som Cat kande igen fran en tv-serie, hon blandade ihop tva tv-serier men hade ratt i slutandan. Tradgardsmastare som tradgardmastare ;) Var dar till stangning. Alex ar sa besviken att klubbarna stanger 2 nar hon ar van att klubba i New York. Men men, jag tycker de kanns ratt lagom faktiskt. Borjar bli gammal med andra prioriteringar, och har inte samma lust att festa som nar jag bodde pa GC och festade till 7 pa morgonen 2-3 ganger i veckan. Idag blir de plugg, ska snart till Panera Bread som ligger pa hornet av mitt hus. Har kommit pa att jag fokuserar bra dar. NU kommer jag pa det, typ en vecka innan skolan ar over ;)


Cat & Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback