Amanda, Rob, Paul & Luke


Har bodde jag, Tacoma ligger en bit utanfor Seattle i Washington state.

Jag var utbytesstudent i Tacoma och gick pa Curtis High School 2003-2004, och detta var forsta gangen jag var tillbaka och halsa pa! Gar inte att beskriva hur roligt det var att se familjen jag bodde hos och min basta van Amber. Amanda och Rob var min vardfamilj och de hade inga barn da, men nu har de Paul som ar 4 och Luke som ar 2. Nu fick jag antligen traffa mina "smabroder" :)

En dag at vi pa Round Table Pizza (som vi brukade bestalla hem) och en dag at vi middag som Amanda lagat. Vi akte med barnen till Zoolights en kvall, supermysigt! Kallt som fan, hela helgen var de mellan 0-10 grader. BRR!




Kommentarer
Postat av: Det var ju jävlen!

Fan vad mys! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback