Avatar

Wow.... vet inte hur manga ganger jag sagt det ikvall.
Jag och Jenny var pa forhandsvisning av "Avatar" pa Mann's Chinese Theatre i Hollywood. Sakerheten var pa topp, strangt forbjudet med telefoner och kameror i salongen och snacka om att forvantningarna va hoga; filmen har slagt manga rekord redan. Det ar den dyraste filmen nagonsin och har kostat miljarder...inte miljoner - miljarder (i plural) att gora!!
Filmen ar i 3D och James Cameron (writer och director) har velat gora filmen i over 10 ar men det ar inte forran nu teknologin kan gora filmen rattvisa. Filmen var saa vacker och fruktansvart spannande. Jag var imponerad genom hela filmen, begriper inte hur den kunde goras. Det gar inte att skilja pa vad som ar animerat och vad som ar verkligt. Avatar ska helst ses pa bio med 3d-glasogon sa att alla effekter blir grymma, men bara historien utan effekter ar sjukt bra. Trailern avslojar inte sa mycket, men tro mig den ar nagot helt nytt. Man hinner med ratt manga kanslor pa de 3 timmarna, SE DEN!


Kommentarer
Postat av: sara moune

hihi träffade vovvarna och dina föräldrar nyss! gud vilka småttingar! men dom gillade nog inte tinosh riktigt :p

Postat av: sara moune

haha det var ju inte oväntat! den bruden asså! jaja tur det e bra pengar :) japp idag blir de bakad potatis på väla hihi

2009-12-21 @ 10:06:08
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback