GOD JUL


Fozzi, Goldie och Nemo

Idag ar det lillejulafton, men i Sverige ar det redan jul - GOD JUL!
Imorgon (julafton) ska jag va barnvakt och hjalpa till att forbereda en julfest, sen slutar jag vid fem. Vet inte vad jag gor sen, alla vanner har rest hem till sina familjer och min kompis Cathrine ar ocksa barnvakt. Vi hittar pa nagot sen pa kvallen tror jag. Kanns inte lont att ge sig pa svensk julmat, koper kanske en subway om de har oppet? haha nej men jag lagar natt gott, kycklig wok kanske. Har iallafall julmust och pepparkakor :)
 

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Ma & Pa

Önskar du hade varit hemma! God Jul gumman, hoppas den blir bra iaf.

Puss & kram från oss alla

2009-12-24 @ 10:59:57
Postat av: Det var ju jävlen!

God jul, Sanna! :) Hoppas du har det bra och mår väl!

Postat av: sara moune

god jul gomman!!!

2009-12-24 @ 12:30:58
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback