Shutters on the beach

Jag och Sara fikade pa Shutters on the Beach igar. Jatte mysigt fast kallt som fan nar det blaste sa vi flyttade in i varmen :) Har inte hunnit ses sa mycket pa senaste tiden, sa det var kul att catch up och prata om livet. Livet forandras sa fort egentligen, intressant hur man andrar sitt tankesatt fran ar till ar. Vet sjalv att mina prioriteringar inte ar desamma som for ett ar sedan. For varje manad som gar langtar jag mer och mer efter trygghet och stabilitet! De senaste 4 aren har jag flyttat runt och det var exakt vad jag ville, men nu letar jag efter en trygg punkt. Fragan ar var den finns?! Only time will tell...
Det ar fortfarande hur mycket som helst att gora i skolan sa jag kommer ha fullt upp i ca 2 veckor till, sen lugnar det ner sig och min sista exam ar den 21 december :)



Kommentarer
Postat av: M.F.

Tryggheten finns i Sverige, Sanna. :)

2009-12-05 @ 01:55:16
Postat av: Sanna

Hehe, ja borjar nastan tro det!

Postat av: sara moune

ja det var jatte mysigt att fika lite, tog du dessa bilderna? sag inte jag!

2009-12-08 @ 05:23:16
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback