Bardot


I tisdags serverades de frozen drinkar har i huset igen sa de slutade med att vi begav oss mot
Bardot, och de va nog en av de snyggaste klubbarna jag vatt pa, inredningen var riktigt fin och jag gillade hela stallet. Tydligen ar mandagar bast pa Bardot sa vi beger oss nog dit en mandag nasta gang :) Nar de stangde begav  vi oss mot Koreatown for nattamat, har aldrig provat koreansk mat innan tror jag men jag gillade de! Su och Jean vet ju vad som ar bast sa vi hade lite buffe av de allra godaste. De kom fram till att mitt nya koreanska namn ar Nabi (butterfly)
- man vill ju passa in ;)





Sanna gillar:
Ron Browz - Pop champagne
Common ft. Pharrell - Universal Mind Control
Kid Cudi - Day 'N' Night (Crookers Remix)
LMFAO - I'm In L.A Bitch

Kommentarer
Postat av: Emmelie - a rainbow in america

ser harligt ut, jag saknar LA, men en dag ska jag nog ta mig nagra manader och bo dar ska du se :)

Postat av: Bina

Haha, Nabi - va gulligt! ;D Love & Light är tydligen något i samband med Alla Hjärtans Dag som börjar nu i helgen och varar hela veckan tror jag. Enligt Y skulle det vara lite olika typer av händelser som ljusshower, poesiläsning, konserter och så där. :) Puss!

2009-02-13 @ 09:51:29
Postat av: sara moune

vilka sötisar ni e!!

2009-02-17 @ 06:18:57
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback