Grammys/Crown Bar/Bitch

Igar var det ju Grammys som holls i downtown, jag satt och kollade pa E! nar kandisarna gick pa roda mattan och redan da var det snack om att Chris Brown och Rhianna INTE skulle komma fastan de egentigen skulle upptrada, ingen visste riktigt vad som hant men han hade blivit arresterad. Nu verkar de som att Chris har misshandlat Rhianna, helt sjukt!
Kl 8 satt jag, Su och Felix framfor tvn med massa "nyttiga" chips, gronsaker med hummus och tahini. Satt i mysklader men hade iaf sminkat mig och fixat haret for jag och Sara funderade pa att sticka ut en svang efter grammys var slut. Sara hade med sig en pase klanningar for jag hade inget att ha pa mig och pa ungefar 5 sekunder var jag klar.
Su hangde med och vi akte till
Crown Bar som jag inte vet om jag gillar sa mkt faktiskt. Trakigt nog madde jag inte sa bra, typ magknip och kunde inte dansa sa jag hangde i baren medans Su och Sara shaka loss :) Fick tackla skumma typer; fick en lapdance, blev bjuden pa Whiskey och en jobbig Neyo-liknande kille lamnade mig inte ifred fastan jag sa jag hade pojkvan (man far ljuga ibland). Killar i L.A fattar verkligen trogt, i Sverige racker det att man ger en blick eller har en viss ton nar man pratar for att killar ska ge upp. Har fattar killar inte. Jag tycker jag ar ganska skicklig pa att ge bitchiga blickar och spydiga kommentarer?
Note to self: Maste ga bitch-skola.


Sara glomde sin kamera sa vi forsokte fota med min innan vi stack,
men den ar ju sa kass...Men jag ser jattesmal ut pa den forsta ;)
Fast det ar bara kameran som hittar pa! Detta hade vi pa oss iallafall.
Ikvall ska jag nog med Sara pa ett traningspass, sen kl 8 ar det Gossip Girl och 9 One Tree Hill :)

Kommentarer
Postat av: catha

2009-02-10 @ 09:53:14
Postat av: catha

okej först blev det visst bara mitt namn. mysko. iaf: hahah bitch-skolan... kommer ihåg när du hade en period när du var orolig över om du hade en bitchblick. du frågade det iaf då och då. och nu vill du bli bitchigare:P jag tycker du ska vara som innan (sanna the craaa....:P), det är lagom och tror inte du kommer bli av med killarna. är dem korkade och inte fattar ett nej lyssnar dem nog inte på vad du säger över huvud taget. såna puckon får man bara gå ifrån eller be någon hjälpa en att knuffa bort:P hoppas du sover gott. själv sitter jag och väntar på att skolan ska börja... vill soooova. kram:)

2009-02-10 @ 09:57:26
Postat av: Åsa

Haha nej Sanna du behöver inte gå bitchskola, du är så duktig på att bitcha redan ;) haha



Åh tack för att du påminde mig om OTH och GG!, då finns dom ute på nätet lagom tills jag kommer hem från skolan idag ;) Väntar också spänt på om ryktet om Chris Brown och Rihanna är sant. Känns helt sjukt att han skulle ha misshandlat henne liksom? Puss!

Postat av: bina

jaa, det var så hemskt! :( eller att kanske skriva långt i ett word-dokument först. ;P saknar dig också gumman!! puss

2009-02-10 @ 11:07:23
Postat av: Anonym

ååh nej.. typiskt. nu har jag ju sett fram emot nya avsnitt hela vägen hem från Malmö, haha ;) men jag ser nu att nästa avsnitt av OTH inte är förrän 9 mars, och GG har inte ens kommit ut när säsongspremiären är. Synd!



Jaha då får jag kika in på din blogg senare och kolla om du skrivit nåt nytt om allt spännande som pågår over there, haha. Ja allt är bra med mig, hoppas du mår fint också! Puss&kram.

2009-02-10 @ 16:32:57
Postat av: Åsa

Ja, den förra kommentaren var från mig men det fattade du kanske, haha.

2009-02-10 @ 16:33:29
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: sara moune

haha ja la inte märke till hur pinn-smal din arm va på denna bilden förens nu LOL! utöver de ÄR du så smal min kära vän

ska du me till foxhills mall efter skolan då? puss

2009-02-10 @ 18:49:54
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tisdagens lycka grumlades enormt här på Björktrastgatan då vi upptäckte att OTH och GG inte sänts igår. WTF!!! Fick klippa klor på katterna tre och slö-kolla Vänner istället. Och saknar dig gör vi, som fan! 1 maj Sanna, vinn pengar i Vegas och kom hem till min fest! Nu ska jag googla festlokal! Love you!

2009-02-10 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback