Helgen

Ar ledig pa fredagar denna terminen ocksa sa jag barnvaktade 1530 till 2030. Visste inte hur lange jag skulle va dar sa hade inget speciellt planerat. Caroline hade fragat nan dag innan om jag ville komma till The Other Room i Venice (en bar), sa sa fort jag kom hem bytade jag om sa akte jag och Malin dit. Det stallet ar ganska trendigt sa aven om vi var dar vid 21 sa var det nastan packat men lyckades enda fa tag pa ett bord. Drack ett glas vin och sa joinade Caroline och tva vanner till henne. Provade ocksa en ol som smakade hallon, gott faktiskt, smakade mer cider an ol.
Jag var jattetrott efter barnvaktandet och Malin var lite krasslig sa vi akte hem vid 12, gick inom SevenEleven for att kopa glass och da kommer en man fram till mig och fragar om jag vill ga med honom pa Vanity Fairs Oscars Party? Ehh, han presenterade inte ens sig och kanns skumt att hanga med nan bara sadar sa jag sa ju nej. Kopte en Haagen Dazs glass (Rocky Road) och la mig pa soffan och kollade pa tv, vaknade 7 pa morgonen och gick och la mig i min sang :)

Pa lordagen fixade jag lite grejer till skolan, mycket att kopa nu i borjan. Hade ingen lust att ga ut egentligen, var nedstamd av nan anledning. Bestamde mig for att sluta tramsa sa jag foljde med Mark och Tom till en bar/resturang/klubb pa Third Street som hade temat "Drinking with strangers", typ for singlar antar jag. Kandes jattetontigt sa vi stannade bara 15 min sen drog vi vidare till en fodelsedagsfest for nagon Mark kande (typisk amerikansk fest med keg och roda muggar)  Var trevliga manniskor och jag skrattade sa jag hade ont i kinderna, var riktigt roligt faktiskt. Vi var ett litet gang som gick vidare till en bar dar vi fortsatta dricka ol. Kul kvall!

Idag har jag bara tatt de lugnt, var med Sara pa Barnes and Noble och skvallrade och laste tidningar :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoho!? Det är faktiskt VISSA här i gamla Sverige som är nyfikna på vad du gjorde med håret!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback