In-N-Out/Circuit Works


Igar hamtade jag, Jean och Su upp Felix pa flygplatsen och pa vagen hem stannade vi pa In-N-Out  som Su pratat om laaange, de ska tydligen ha de basta hamburgarna. Och det va riktigt gott ;) In-N-Out har den kortaste menyn jag nansin sett pa en fastfood kedja, jattesimpel - MEN de har en massa som inte star pa menyn som man maste veta hela enkelt, som en hemlig kod ;) haha, tillexempel sa har de "animal style" som ar typ stekt lok+sas i hamburgaren, eller "protein style" vilket ar hamburgaren i salladsblad istallet for brod. For den halsomedvetna, heehee...Vilker leder mig in pa nasta amne:
Circuit Works! Idag var vi nyttiga och provade en gratis klass pa Circuit Works i Venice. Det ar i princip vanlig cirkel-traning fast detta var nog de tuffaste pass jag vatt med om... Det ar alltsa 10 stationer med weight-training och tranarna star med timer och skriker och peppar och sager nar man ska byta station (typ 1 min pa varje). Alla har varsitt nummer sa man vet var man ska ga. Man varvar sa att mellan vikterna gor man cardio (varannan cykel, varannan treadmill) Sen gor man detta tva omgangar. Efter round one tankte jag "Seriously?! en gang till?!" Holl pa att doooo! Satan vilket tempo, verkligen sa att man ville krakas. Felix madde skit i typ en kvart efter stackarn. Skulle garna ga pa det fler ganger men det kostar 25 dollar per gang! Ett ars unlimited membership kostar $2160, helt galet. Men gud va snygg man skulle va ;) Biff! Jag forstar varfor det ar sa dyrt for det var superbra och stallet ar litet och man far massa uppmarksamhet och vagledning. Jaja, jag ska ta pilates och en fitness-klass nu pa skolan nar den borjar, sa jag kommer iaf rora pa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback