Journey: Images of War/Celebrations of Peace

Ikvall var jag och Malin pa oppningen av "Journey: Images of War/Celebrations of Peace" en konstutstallning har i Santa Monica. Den handlade om Dan Eldon, en kille som var helt fantastisk. De visade en 15 min kort-film och man blev helt fangslad, killen var som sagt otrolig. Forst nar vi kom dit gick vi en runda och tittade pa konstverken men jag kommer ihag att jag tankte " vem sager att detta ar konst?". Sen kollade vi pa filmen och man satt med tarar i ogonen. Gick en runda till och sag pa bilderna en gang till pa ett helt annat satt! Han bodde i Kenya under uppvaxten och tog bilder under krig,och i Somalia fotade han svaltande barn och gjorde scrap-book liknande bocker av sina bilder.
Hans mamma och var dar och prata och jag gjorde aven lite kandis-spotting och sag Tiffany Amber Thiessen (Valerie fran Beverly Hills) Hon ar sjukt snygg!
Denna videon fran youtube ar nar de hade liknande exhibit i Santa Barbara.


Ville ta de lugnt ikvall men nu sitter jag har med en Smirnoff Ice Strawberry, far se hur detta gar! Men vill va pigg imorgon for da ska jag och Sara till Playboy Mansion igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback