Monday Night Car Chase

(skulle publicera detta igar (tisdag) men blogg.se kranglade sa far se om det gar nu)

Klockan 23 igar tankte jag se pa Vanner, men istallet sa sandes det en Live Car Chase. Yes! Jag tycker det e sa spannande, de ar liksom pa riktigt och man vet aldrig hur det ska sluta. Denna gangen var mannen I bilen misstankt for misshandel mot sin flickvan med deadly weapon. Bilen var en fiiin Bentley, over 100.000 DOLLAR, han korde sakta (typ 60 km/h) och var aldrig direct nan fara for nagon annan pa vagen. Nar jag borjade titta korde han pa 101 freeway vid Hollywood.
Efter ca 20 min stannade han till slut ungefar dar han borjat kora 3 timmar tidigare. Vet inte om det var for att bensinen var slut men en kvinna han verkade kanna gick emot bilen men han slappte inte in henne. Det star 6 polisbilar bakom honom och senare ar det typ 12. Det kandes som en evighet som han bara satt dar I bilen, det va mer an en timme som INGET hande. Man ser ju inte jattenara nar de filmar fran helicopter men rutorna var tinted anda. Det som gjorde det annu mer spannande var att man funderrade om det var sjalvaste Chris Brown I bilen... Reportern far sjalvklart inte spekulera for mycket innan natt ar confirmed men sa just att om man har koll pa vad som han de senaste dygnet + att bilen var sa fin sa kunde de tankas vara just den "high profile" personen. (Nu var det inte Chris men spannande anda!) Till slut kunde man inte se de live pa tv langre sa man fick fortsatta se de live pa nyhetssidan.


Tryckte print screen medans jag kollade pa datorn ;)


Helt plotligt fran ingenstans kommer tre feeeeta svarta bilar och blockerar sa han inte skulle kunna fly, och ut kommer SWAT men stooora pistoler, SA HAFTIGT, jag blir sa himla fascinerad, Live Action liksom. "This guy knows we mean business now" sager han I helikoptern. De star och hotar ett tag och krossar till slut rutan och ser da att han ar skadad. DA bestammer de sig for att ringa ambulans. HALLA?! Kunde inte de varit lampligt att ha pa plats fran borjan ifall

nan skulle bli skadad nar de visste han var bevapnad? Tog val 5 min innan ambulansen kom och de stressade verkligen inte for att fa ivag honom till sjukhuset. Laste idag at han hade skjutit sig i huvudet nar SWAT narmat sig och dott ett par timmar senare pa sjukhuset.
Spannande mandag, hehe.. bade jag och Sara satt klistrade framfor olika tv-sandingar och skrev till varandra och kommenterade, forsokte skriva utan att slita blicken fran bilen ;)

Las om det 
har. 



Igar blev de att vi drack lite drinkar har och sen mot Hollywooood, skriver mer om det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback