Superbowl


Ja, jag ar ju inte sa insatt i sport overhuvudtaget men annu mindre amerikansk fotboll. Tittade pa det for att de hor till och det ar trevligt med folk som ar engagerade :) Killar och tjejer stod och skrek "safety!" av nagon anledning och da och da pekades de fuck you mot tv'n. Maurice forsokte forklara reglerna for mig och jag fattade nagorlunda ;)
Varken jag eller Sara var pa humor for att festa men foljde anda med till
Lucky Strike dar vi tankt spela beer pong. Men grejen med superbowl ar att man dricker och festar under hela matchen, sa nar vi kom dit efter matchen sa kunde man inte spela mer :( Men men, inga sura miner utan andrade planerna totalt och akte till The Valley och kakade all-you-can-eat sushi! Trodde aldrig jag skulle tycka om sushi (vagrade ata det innan) men jag vet inte hur manga Ono's vi at?!

Haha, dar star jag bakom ett horn.


Idag akte vi till Ikea, och dar inhandlade jag en san har:

Behovdes verkligen till mina klader och det gjorde stor skillnad pa rummet, jattemysigt!
Fast ena ladan hade de glomt skruva hal i sa jag maste gora egna, sa ansalange har jag bara tre lador. Ska man borra eller va gor man? Maste ju passa exakt till skruvar och plugg-grejsen.

Su fragade mig innan om jag ville med till inspelningen av finalen av Hell's Kitchen. Hon kanner en tjej som vatt producent for massa shower och nu jobbar hon med HK. De ska spela in de pa ett hotells roof-top i downtown och de behover extras som ja, bara ska sta i bakgrunden och se glada ut, om jag fattat ratt? Jag, Su, Jean och Sara ska dit imrg typ fyra pa dagen tills det ar klart, runt nio. Det ar en strikt dresscode och vi ska ha "uppscale/cocktail attire". Vi far 65 $ for besvaret, men jag tycker mest de ska bli intressant att se en tv-inspelning :) Och Gordon Ramsay!

Kommentarer
Postat av: bina

ja, superbowl ska ju vara så enormt stort där borta! :) och så häftigt att vara med på inspelning av HK!! att se gordon ramsay!! ;D kanske du får höra honom skrika nåt också? fast finalen är väl supposed to be trevlig.. ;P puss

2009-02-03 @ 11:29:09
Postat av: Leonard

Du kan ju alltid saga till Ramsay att skrika Safety... Tror nog inte han vet vad det ar heller.. du ar inte ensam gumman!



SAFETY!!! (vet du vad det ar nu?)

2009-02-03 @ 23:10:02
Postat av: Emil

IKEAs policy säger ju att du får byta varan om du anser vara något fel med den. Jag skulle åka tillbaka med byrån och be om en ny. Att borra själv, känns ju lite osäkrt med tanke på att IKEA har egna sorts skruvar å sånt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback