The last few days

De senaste dagarna har jag vatt dalig pa att blogga men de e inte som jag varit superupptagen egentligen, har helt enkelt bara njutit av sista helgen innan skolan genom att slappa och umgas med grannarna. I fredags var det "single's night" sa efter festande har i huset begav vi oss till ett stalle har i Santa Monica som heter Busby's. Annorlunda fran Hollywood, mer College-stalle liksom, men de va trevligt :). 
Idag var jag barnvakt fran 1230-2300 at lilla Chloe, aldrig varit hos henne salange bara hon och jag men de gick bra. Ar trott nu och ska snart lagga mig, skolan borjar imorgon sa da ska man va pigg och glad :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha jag vet, men jag ska ju alltid förklara så himla noga :)



Jag är på Gina i stan. Jätteroligt faktiskt! Hur e det att vara tillbaka i skolan? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback