Vert on Abbot Kinney


Idag tog jag en langpromenad och gick till butiken min granne Jean jobbar i. Den ligger pa Abbot Kinney som ar en jattemysig gata, valdigt mycket eco-friendly, konstnarligt, bohemiskt och trendigt pa samma gang!
Vert ar en butik med ekologiska skonhetsprodukter; skincare, smink, parfymer, oljor m.m.  Hon sminkade mig med mineralpuder, rouge, highlighter, lappglans och jag ville ha allt! Snyggt men allfor dyrt.. Jean ska forsoka fixa lite samples till mig iallfall ;)



Vet inte om jag orkar med natt festande ikvall, imorgon ar det ju Superbowl vilket innebar party ;) Sa laddar nog infor det istallet!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att höra att det är lite så ändå..ungefär som i Sverige då.. lite halv viktigt med ålder och sånt ibland ;)

Jag har tänkt att åka i augusi/september så det är ett tag dit..men jag lämgtar som fasen!

Tror att det kommer ta typ två månader innan jag får reda på ngt..vart jag kommer hamna och så. Men L.A är ett måste haha, hoppas verkligen att jag får som jag önskat och hamnar där =)

Vad pluggar du för nåt over there?

Postat av: Kimmy

Vet jag är dålig på att säga sånt, men tycker om dig så mkt lillasyster, Sverige är inte lika roligt utan dig. Önskar verkligen vi ska få råd att hälsa på dig i LA. PS din Absolut LA tog nästan slt i lördags, vi blandade den med Tranbärsjuice, Granatäpplejuice, lime och fanta, blev jättegott.

2009-02-02 @ 10:15:47
Postat av: spiderchick

kul! det får du skriva om sen =)

2009-02-03 @ 08:35:31
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback