Betyg SMC

Har fatt betygen fran min forsta termin pa SMC nu -

Advertising: jag visste jag skulle fa det
Business: B  var riktigt svart ibland, men kickade ass med mitt teams presentation ;)
English: B  trodde jag skulle fa C, jobbig kurs - hatar att skriva essays!
Spinning:  A  baserat pa attendance
Fitness:  A  baserat pa attendance och prov, jag va iaf topp 5 i klassen :)
Counseling: Credit  enbart credit/no credit, obligatorisk klass

Sa jag ar nojd!  Wooho A's and B's, sa vill jag fortsatta... Mest matten jag maste ta sen som kan trassla till det. Har valt bra klasser och jag gillar mitt schema jag satt ihop infor varen, ser fram emot att borja skolan igen...Och allt annat varen kommer erbjuda :) 2009 blir totally awesome!

Kommentarer
Postat av: Åsa

fan vad kul att du fått så bra betyg! grattis! fick du alla dom klasserna du hade valt inför våren då? kul isåfall :)



ooh, vi ses snart! puss.

Postat av: bina

ja, shit, nu är det inte lång tid kvar tills du är här! ;) och grattis till de fina betygen sanniz! puss

2009-01-07 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback