Bye bye L.A

Sara kor mig till flygplatsen om typ tre timmar, har packat fardigt tror jag...Egentligen inget jag ska ha med mig forrutom presenter/julklappar. Och smink saklart.
Fan, sag precis en 7-day forecast pa tv, fete sol varje dag och jattevarmt. Inte okej att sommaren kommer tillbaka precis nar jag ska till Sverige i tva veckor. Kanns som hogsommar... Innan nar jag skypa med ma och pa fick jag prognosen "svinkallt". Men men, det ar ju mina nara och kara jag vill traffa sa da ar vadret skitsamma :)
Saaa lyfter ikvall 1830 och flyger till Paris, sen darifran till Kopenhamn. Ryktas om att min kara bror hamtar mig!



Kommentarer
Postat av: lena

Hoppas att du får det trevligt hemma hos mamma och pappa och alla vovvarna. Du får pussa på vovvarna från mig, var ett tag sedan vi hade någon träff. Vi sågs i somras när jag var hos dina föräldrar på chi träff. Hoppas du får en trevlig tid här hemma trots vårt super trista väder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback