En dag pa Hermosa Beach


Ni kan ju kolla pa videon for att se hur vi har det har i L.A ;)


Wooooohhhh ROADTRIP!

Superharligt vader, spanade pa killar som joggade/cyklade, tittade pa delfiner som simmade runt i havet, och trots att jag ar badkruka BADADE JAG! Eller ja, jag trillade...Men hursomhelst doppade jag mig...halvt. Sen badade Sara ocksa :)
Kolla filmen dar uppe for bevis ;)




Innan vi akte hemat, satte vi oss pa en uteservering o drack cola och kakade buffalowings med ranch dressing- gooott. Sen akte vi inom Target, Whole Foods och 99 Cent Store. Sara hem till mig sen med Tinosh sa lagade vi mat; Mammas kottbullar som hon skickade med fran Sverige(!?) och potatis, graddsas och broccoli :)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

ååå härligt!

Postat av: Andrea

Grymt Sanna! Du är sååå modig! Hälsa Gingerbread Man och Mr Benidorm (med nytvättad fräsch tröja!). Vi saknar dig tokmassor och det känns fortfarande för jävligt med det där havet och alla jävla mil mellan oss. MEN, tiden går fort så snart ses vi igen! Massa kärlek från oss!!! <3

2009-02-01 @ 20:10:10
Postat av: caroline å katja

Hej Sanna! Carolina berättade att det är du som har tagit hand om våra saker medans vi har varit i Sverige under fall semester... :) Nu kommer vi tillbaks i helgen, och skulle jättegärna hämta våra saker någon dag. Vi ska dock leta ny lägenhet, så det lär ju bli i början på mars.

Vi är vän med Maurice, så vi kan ju höra av oss genom honom när vi är tillbaks och redo för att hämta allt! :)

Kram Caroline och Katja

2009-02-12 @ 01:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback