Friends

Mina vanner har i Sverige betyder sa mycket for mig. Nar man flyttat runt som jag gjort marker man vilka man saknar och vilka som alltid finns kvar. Sabina, Catharina, Andrea och Jonna ar tjejerna i mitt liv som alltid kommer va saknade!
Ska till varldens basta bror och Andrea ikvall, de har kopt en lagenhet sa ska bli spannande att se den :)
Andrea skriver alltid sa gulligt om mig pa bloggen, den ar privat sa jag kopierar in en bit har:

"I tisdags stod jag och hoppade i ankomsthallen på Kastrup med ett laminerat A4:a med texten: "Välkommen hem Sanna Banana". Kimmy påpekade, efter att ha kikat på tv-skärmarna, att väskorna inte ens kommit för hennes plan från De Gaulle. Det kändes som högt ointressant så jag fortsatte spärra ögonen i varenda människa som kom genom dörrarna i hopp om att jag på det viset kunde framkalla så hon kom fortare. Men tillslut så, världens sötaste Sanna dök upp och då kom nästan tårarna. Jag funkar så med henne att jag liksom inte fixar när hon är iväg, så när hon nu varit i LA har vi skypat nån enstaka gång, snackat lite på msn och mailat typ en gång. Jag vill inte sakna henne så förtvivlat, så bättre då att höras sällan. Ologiskt jag vet! Men nu är hon vår i två veckor! Lycka! Och shit så längesen vi sågs. Det var innan Island, innan Björktrastgatan och innan... ja, det var fan sommar när hon åkte! Imorgon kommer hon hit till vårt nya hem och våra två fina katter samt den lilla gråa fd söta kattungen. :)"

Jag ar sa lyckligt lottad som far ha dom i mitt liv!
Igar traffade jag
Sabina och Catharina igen. Sabina ska snart ha en liten bebis, sa haftigt att kanna han sparka och rora sig dar i magen... Langtar tills jag far traffa honom! Fick mina fodelsedagspresenter/julklappar av Catha. Hon ar helt otrolig, kommer ihag min favoritparfym och ger mig en san fin giftbox fran Nina Ricci. Sa glad jag blev! Har inte haft den pa flera manader eftersom jag inte kunnat prioritera sant till mig sjalv. Den luktar sa gott. Fick aven en bok med min favoritserie "Get Fuzzy". Eftersom jag fortfarande var lite jet-laggad somnade jag i hennes fatolj nar vi kolla film, sa hon vackte mig och jag gick hem. Idag vaknade jag 1330, sa nu har jag fatt sova ordentligt. Alltsa kommer jag nog va normal resten av tiden har :) Av mina favvisar sa ar det Jonna jag inte traffat, hon jobbar mycket nu men snart ses vi! Hade velat traffa Anna och Mona ocksa men de bor ju i Norge.

 
Som denna, fast men en stor parfym, en liten + en bodylotion.


Kommentarer
Postat av: bina

awe, va fint du skriver gumman! det värmer så, glad jag har dig också! :D gulliga andrea och catha är :) puss

2009-01-16 @ 18:48:40
Postat av: Ploppis

^^ tänkte på det innan idag... att du verkligen är så himla mkt min bästa vän. du är lixom en sån som även om vi blir sura ibland (okej, jag missförstår dig på msn och blir sur:P) så måste det lixom lösa sig. kan inte tänka mig ett liv utan dig. kram vännen!!

Postat av: Ploppis

knäppt kommenterade nyss, men det kom inte med:( skrev att jag tänkte idag att du verkligen är min bästa vän. kan inte tänka mig ett liv utan sanna. :) oavsett om vi blir sura på varann då och då (eller rättare sagt jag misstolkar msn) så går det bara inte. kram min vän:)

2009-01-16 @ 21:20:28
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Ploppis

haha nu kommer det troligen tre... cp bloggar haha

2009-01-16 @ 21:21:00
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: sara moune

aw va söta dom e och va skönt att läsa att du har de så bra med dina vänner där hemma :)) xoxo

2009-01-16 @ 21:26:05
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: Åsa

Även om jag inte är en av favoriterna, och även om du ännu inte hört av dig så hoppas jag få träffa under tiden du är i Sverige..? Även om det bara är en snabbis, jag förstår vad du prioriterar liksom.

2009-01-18 @ 01:25:52
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback