Jet-lag

Blev jet-lag trots mina melatonin, fast jag tror jag lyckades sova mycket bättre än vad jag annars skulle gjort. Allting gick smidigt med incheckningar, mellanlandningar och inga förseningar - landade tidigare än jag trott! Flyget fran L.A till Paris var typ 10-11 timmar och jag sov nog totalt 5 timmar. Normalt kan jag bara sova tio minuter hit och dit så det va ju skönt. Var så himla dimmigt när vi skulle landa så jag överdriver inte när jag säger att jag inte såg marken förräns 10 sekunder innan vi slog i marken. Eftersom jag inte förstår dansk-franska så visste jag inte hur lång tid det var kvar till landning heller. På Kastrup när jag fått mina väskor och går ut så möts jag av Kimmy och Andrea - LYCKA!
Väl i Påarp så möts jag av en mor och en far och tre spralliga små vovvar :)
Senare kom också Catharina förbi men vid halv elva tänkte jag försöka sova, och det gick bra - Tills 3.30 då jag vaknade superpigg! FAAN! Så jag gick upp, åt lite, titta på tv...Klockan blev 6, "guud va mörkt det är, blir det aldrig ljust?" packade upp det sista, duschade...Klockan blev sju "Nu är det inte kul längre, ljusnar det aldrig!?" Kom på att jag kunde köra till ICA när det öppna och köpa frukost och kontantkort till mobilen. Så när klockan var åtta såg det ut att ljusna iallafall...
Fast sen när klockan var 9 var jag trött igen, så jag sov mellan 930-1600...Hoppsan.
Nu har jag och Catha varit hos Sabina, så mysigt :) just like old times.
Ska nog gå och lägga mig snart, vill försöka fixa dygnsrytmen.

Kommentarer
Postat av: bina

jaa, nice att ses igen, var alldeles för länge sen! :D

2009-01-15 @ 00:46:21
Postat av: sara moune

oj jag råkade kommentera på min egen sida haha

Postat av: marros

okej :) jooo vi tänkte vi ville ha en stor lägenhet, även då massa av våra vänner kommer och hälsar på här framöver. men ska kika las olas, ska dit ikväll på fest :) så kan hända vi flyttar dit senare... jaa vi har vart ute ett antal ggr redan :P hahaha, askul jue! vilket drag. chic var vi på i fredags. shit va folk liksom. skitroligt... jaa har hälsat från dig :) hur känns de o va hemma igen då? du ska tillbax till LA sen lr? kramar

2009-01-15 @ 12:57:35
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Leonard

Kan du inte danska? du som jobbat på Pölsemannen!? haha... boooooring..



Gött att höra att du klarade det bra.. Hälsa familjen och vovvarna och ha det godispåse hemma..

2009-01-16 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback