Lordags

Vissa dagar ar man inte ett dugg sugen pa fest, men nar det erbjods kan jag inte lata bli att tanka  pa sa mycket man missar genom att bara sitta hemma. Sa i lordags kom Caroline hit och lagade god pasta och hon hade namnt tidigare att en kompis bjudit henne pa fest, fast inte forran senare vid 12. Var trott fran crazy-fredag men kande anda att, ja varfor inte? :) Sa fixade till oss och sa begav vi oss mot Beverly Hills.
Nar vi kommer dit fragar Pablo (Carolines kompis) om vi hort talas om Menendez brothers? Na de hade vi inte. Det visade sig att den mansion vi var i var brottsplatsen for ett kant mord, dar tva broder
mordade sina foraldrar!
Laskigt, sa sjalvklart sag vi till att hanga i det rummet mordet agt rum ;)

 

Det va en liten fest, max 15 pers, mer efterfest-kansla med lite rockigare band-folk. Traffade tva jattetrevliga tjejer och den ena av dom, Nicole,  var skadespelerska som ska vara med i uppfoljaren till Twilight.  Lite kul!
Drack bara tva ol och sa blev det tva shots ocksa. Fastan vi inte tankt stanna lange sa blev kl 4 och da akte vi hemmat :)

Kommentarer
Postat av: julia

hej! jag hamnade av en slump här på din blogg och tänkte bara säga hej. :)

Postat av: Åsa

Haha nej det är uppklippningen som ser så kort ut, för att jag hade allt håret i en fläta på nyår, så kom inte det uppklippta med för det är lite för kort :)



Ja, men jag tror vi hämtade andra katten, Emil innan du åkte till USA till och med? Well well.. När tusan kommer du hem och hälsar på egentligen? Var det inte runt den 20:e eller nåt sånt? Woho! Lova att du ringer mig Sannabanana. Puss!

2009-01-05 @ 23:09:37
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback