Lovely Los Angeles

Alltsa det ar saaa skont att va tillbaka, alskar denna staden mer och mer!! Flog over Los Angeles som ar sa enormt (som Skane?) och bara kanner wow, sa glad jag ar att jag bor har... Resan fick bra, lyckades sova ganska bra fastan det ar sa obekvamt. Inga forseningar och det gick snabbt med vaskorna. Sara hamtade mig pa flygplatsen och senare akte vi och Traci och skamde bort oss med manikyr/pedikyr. Ohhh sa gott att va tillbaka!
Pa kvallen sa packade jag upp allt, stadade och tvattade. Sov gott och vaknade till ett par ganger men lyckades tack och lov sova ut. Vagar inte hoppas for mycket men kanns som jag slipper jet-lag :)



Idag kakade jag och Sara lunch pa Sushi Roku har i Santa Monica, sen glass...Forsokte fota med timer men det gick sadar, sen strejkade kameran och de blev bara randiga bilder :P Av nagon anledning syns de inte riktigt i bloggen.






Kollade pa en live car-chase innan med grannarna, en kvinna som snott en bil, san tradig U-Haul flyttbil och nar jag borjar kolla sa har de foljt henne nastan tva timmar. Hon korde fran malibu tror jag och hade passerat oss ocksa. I Oxnard borjade hon kora langsammare och bensinen tog slut! Nar bilen till slut stannar sa hoppar hon ut och borjar SPRINGA! Haha idiot, forsokte ta nagon annans bil sen tackla polisen henne. Kul med lite action ;)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

å najs pics =)

Postat av: Anna

Valkommen tillbax!! :)

2009-01-30 @ 02:23:33
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/
Postat av: bina

hahaha, började springa?! hahaha :P

2009-01-30 @ 10:24:53
Postat av: Milla.

VIKTIG FRÅGA I MIN BLOGG, SNÄLLA, TA DIG TID OCH SVARA.

2009-01-31 @ 00:22:50
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback