Melatonin

MELATONIN kopte jag idag, som nagra av er kanske kommer ihag jag salde pa Gran Canaria nar jag jobbade med telemarketing dar. Ville kopa nagot som kan hjalpa mig sova pa planet eftersom jag aldrig kan sova nar jag flyger... Sa jag gick till CVS och satan vad varmt det ar idag! Minst 25 grader, tror det ar Santa Ana vindarna som harjar igen. Hade jeans och t-shit och holl pa att svettas ihjal. Iallafall, tabletterna ska hjalpa mig att sova men framforallt forhindra en jobbig jet-lag. Melatonin ar ett kropps-eget amne som reglerar dygnsrytmen. Av nagon anledning saljs det inte i Sverige medans man kan kopa det receptfritt har.
Kopte tidningar ocksa och jag tror och hoppas att nar jag flyger Air-France har jag en egen screen dar jag kan se filmer. Sa funkar inte tabletterna sa har jag atminstonde underhallning :) Hoppas verkligen det hjalper mot jet-lagen iaf!


Wiiii, aker imorgon. Kanns skitskumt att jag kan saga till Sabina och Catha " Ja, men da ses vi pa onsdag" :)

Kommentarer
Postat av: bina

ja, visst är det skumt! men det ska bli jätte kul att träffa dig igen! :D jag fick melatonin utskrivet när jag hade massiva sömnproblem för man tänkte om jag hade brist på det ämnet i kroppen. men man skulle bli tröttare stegvis och inte direkt som med en sömntablett till exempel. så vi får väl se vilken effekt den har på dig. :) see you soon! :D puss

2009-01-12 @ 12:02:54
Postat av: Ma&Pa

Ja du gumman, imorgon är du hemma i Påarp igen.

Blir det bra med kycklingfilégryta till middag?

Puss&kram

Mor&Far

Postat av: Cathalina

i know! men skitbra:D nu ska jag snart ut å göra världen osäker. körlektion.

2009-01-12 @ 15:47:58
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback