Nyarsafton

Hade ju som sagt bestamt oss for Paramount Studios pa Nyarsafton, sa vi at lite tacos och drack vin och champagne hos Tracis innan, mysigt :)

 






Haha, WOHO!! Gott nytt ar!!

Pa Paramount var det ratt haftigt som vantat, coolt med fasaderna som gjorde att det sag ut som gator i New York. Vi markte ganska fort att vi skulle haft jackor med oss, det va svinkallt! Hade last att de skulle finnas heaters men vi ville ju inte sta under dom hela tiden, sa sen akte vi vidare till Beso  (Eva Longorias stalle), dar var det drama drama drama, men de pajjar inte var kvall sa drar vidare till One Sunset och tillslut ett houseparty, dar de ville ha 100 dollar intrade (?!) Gick vi inte med pa och fick komma in anda efter ett tag, haha. Dar gick vi forst runt i huset, beundrade den upplysta poolen, beskadade utsikten over underbara L.A, for att sen satta oss i koket och ata smorgasar, haha!


Av nagon anledningen kandes det da helt sjalvklart att bita i Saras klanning.


Innan vi drog till Paramount rakade Traci lasa ute sig fran sovrummet, det kom vi pa nar vi kom hem sen, sa det var bara att borja mecka! Vi skrattar sa mkt, jag satter mig ner pa golvet och strax kommer Sara efter, haha sa kul man kan ha 4 pa morgonen!


Hoppas ni alla som laser har haft en fantastisk start pa 2009!
Ni nara och kara i Helsingborg som laser - ses nasta tisdag!


Kommentarer
Postat av: Chrille

hej, Sanna.

Fast du har samma namn som min dotter & att din bästa vän är min granne samt att dina föräldrar festar med mina kommer ni inte unden---

2009-01-04 @ 03:20:01
Postat av: Chrille

P.s. det var inte svårt att hitta bloggen, den ena Sanna frågar efter pengar & den andra Sanna festa med Sara & tvärtom

2009-01-04 @ 03:49:10
Postat av: Sanna

Haha ja de kan inte va sa svart att komma ihag!Sara har ju iofs lankat till mig men visste inte du var inne och laste :)

Postat av: sara moune

hahaha ja vin blev de ju en hel del av ;P går in på msn nu och delar mapparna

2009-01-04 @ 04:42:54
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Heej!:)

Ska själv börja på SMC, är det svårt att fixa lägenhet? Tar det lång tid? Lättare, svårare om man är flera?

Ha det superbra!!!:)

2009-01-04 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback