Snart bloggar jag ofta igen!

Har varit kass pa att blogga nu de senaste, lovar battra mig nar jag ar tillbaka i La La Land. Sen ar det roligare att skriva nar man kan lagga in bilder  - Och jag glommer fotta! Och jag glomde sladden pa andra sidan Atlanten...
Min kamera ar fortfarande lite sonder men den gar att anvanda. Sa salange bjuder jag pa en gammal bild. Den ar lite mer an ett ar gammal, hosten 2007 pa Gran Canaria! Mitt har var jattekort!


Annars ar allt bra, kanns alltid sa normalt nar jag ar i Sverige for jag ar ju anda uppvaxt har...Fast det kanns fortfarande att jag bara ar pa besok, ar jatteivrig att packa vaskorna! 2 veckor var lagom, har redan hunnit med allt som maste hinnas med, samtidigt som jag kan ta dagen som den kommer :)

Kommentarer
Postat av: sara moune

jag saknar dig !!!!!!!!!! vafan kom tillbaka, de e inte lika kul utan dig :( det som alltid har varit catharinas sanna har börjat bli lite min sanna (förlåt catharina!) får ja låna henne lite när hon e här? vi kanske kan ha delad vårdnad? lol

Postat av: sara moune

ps. nej inte förgat håret än :( snart hoppas jag. sen e de DIN tur ;) ps.2. tror mamma köpte nån zoegas kaffe till mig frå du plats me den tro?

puss

2009-01-23 @ 05:58:04
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att höra att det är lite så ändå..ungefär som i Sverige då.. lite halv viktigt med ålder och sånt ibland ;)

Jag har tänkt att åka i augusi/september så det är ett tag dit..men jag lämgtar som fasen!

Tror att det kommer ta typ två månader innan jag får reda på ngt..vart jag kommer hamna och så. Men L.A är ett måste haha, hoppas verkligen att jag får som jag önskat och hamnar där =)

Vad pluggar du för nåt over there?

2009-01-23 @ 11:09:12
URL: http://signetherese.blogg.se/
Postat av: Emil

What about those little pills, that chills, and kills a million brain cells? La la land....



Green Velvet - La la land.... Cool housedänga, om du nu diggar sånt fortfarande ;)

2009-02-02 @ 23:00:28
URL: http://hempo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback